منابع کنکور کارشناسی ارشد و دکترا، منابع طبیعی گرایش محیط زیست

وبلاگی جهت معرفی، تهیه و ارسال جزوات کنکور کارشناسی ارشد محیط زیست، دانلود جزوات و ارائه نکات مهم کنکور

منابع کنکور کارشناسی ارشد و دکترا، منابع طبیعی گرایش محیط زیست

وبلاگی جهت معرفی، تهیه و ارسال جزوات کنکور کارشناسی ارشد محیط زیست، دانلود جزوات و ارائه نکات مهم کنکور

دانلود کتاب شناخت محیط زیست (زمین سیاره زنده)

کتاب شناخت محیط زیست (زمین سیاره زنده)

تالیف : دانیل بوتکین و ادوارد کلر

ترجمه : مهندس عبدالحسین وهاب زاده



دانلود قسمت اول با حجم 13.64 MB


دانلود قسمت دوم با حجم MB 12.49

دانلود قسمت سوم با حجم 14.33 MB
دانلود قسمت چهارم با حجم 8.75 MB




تمامی فایل ها با فرمت PDF و با کیفیت بالا هستند.


پسورد فایل ها : www.arshad91.blogsky.com
با تشکر از وبلاگ کارشناسی ارشد محیط زست

نظرات 3 + ارسال نظر
باران چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:14 ق.ظ

mrc az rahnamaeiton

باران سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:05 ق.ظ

یعنی زمان کمه؟از الان تا بهمن؟!!

اگر به نظر شما کم نیست که خیلی عالیه
ولی با توجه به تعداد جزواتی که من در نظر دارم که دانشجویان مطالعه کنند و کتابهای مهمتری که حتما باید مطالعه کنند (اکولوژی دکتر اردکانی، آلودگی دکتر افیونی، آمایش دکتر مخدوم، برنامه ریزی محیط زیست دکتر درویش صفت و دکتر مخدوم) و تست سال های 79 تا 92. در این صورت فکر نمی کنم وقتی اونقدر اضافه بیاد که دانشجویی بتونه کتابی با این حجم رو بخونه و یاد بگیره. رمز موفقیت کسانی که با من کار می کنن اینه که از انرژیشون بهینه استفاده می کنن. کتاب خیلی خوبیه اما دانشجویان باید طی دوره تحصیل کارشناسی اینو بخونن نه طی دوره کنکور. این نظر منه. موفق و موید باشید

[ بدون نام ] دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:18 ق.ظ

سلام و خسته نباشید..من این کتاب رو دارم بخونمش؟برا ارشد

سلام. شما هم خسته نباشید. این کتاب بسیار کتاب خوبی هست اما اصلا برای کنکور ارشد تو این زمان کوتاه لازم نیست مطالعه کنید. به جای این جزوات دکتر میرغفاری و دکتر خراسانی بعلاوه تست های سال های قبل رو مطالعه کنید. موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد