منابع کنکور کارشناسی ارشد و دکترا، منابع طبیعی گرایش محیط زیست

وبلاگی جهت معرفی، تهیه و ارسال جزوات کنکور کارشناسی ارشد محیط زیست، دانلود جزوات و ارائه نکات مهم کنکور

منابع کنکور کارشناسی ارشد و دکترا، منابع طبیعی گرایش محیط زیست

وبلاگی جهت معرفی، تهیه و ارسال جزوات کنکور کارشناسی ارشد محیط زیست، دانلود جزوات و ارائه نکات مهم کنکور

** جزوات کامل و مدون کنکور کارشناسی ارشد و دکتری محیط زیست**

به نام خداوند بخشنده مهربان

 پاسخگویی به سوالات شما همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب

با ما تماس بگیرید: 09365011721

دریافت بهترین پکیج جزوات کنکور کارشناسی ارشد محیط زیست::قابل توجه داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد و دکترای محیط زیست::
گروه جزوات ارشد با سابقه 5 سال مشاوره و ارائه جزوات کنکور ارشد رشته مهندسی منابع طبیعی گرایش محیط زیست، در حال حاضر مجموعه جزوات کامل و مدون کنکور ارشد و دکترا را بصورت تایپ شده و برگرفته از کلیه کتابها و جزوات رفرنس کنکور آماده ارائه نموده است. درضمن این جزوات پاسخ تشریحی کلیه سوالات آزمون کارشناسی ارشد از سال 74 تا 93 و همچنین آزمونهای دکترا نیز در بر دارد.
این گروه همواره رتبه های برتر کنکور را در سابقه کاری خود داشته است
ایمیل: jozveharshad1389@gmail.com
شماره تماس: 09365011721

برای دریافت مشاوره کنکوری با خانم شاکری تماس بگیرید
موفق و موید باشید

افرادی که تمایل به مشاوره کنکوری دارند با شماره 09365011721 تماس بگیرند و شرایط درسی و نقاط قوت و ضعف خود را با خانم شاکری مطرح کنند. بر اساس شرایط هر دانشجو، برای او پکیج جداگانه ایی در نظر گرفته می شود


نظرات 30 + ارسال نظر
نیلوفر چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:56 ق.ظ

من با شماره ای که درج کردید تماس گرفتم ولی متاسفانه خاموشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!
من جزوه دارم اما مال 89 قبله...تا الانم هم جزوه و هم کتابهارو خوندم اما دنبال جزوه جدید ارزیابی دکتر ماهینی و هر جزوه ی جدیدی هستم که خانم شاکری خوندش رو پیش نهاد میکنن...
و اینکه راهنماییم کنید این روز های آخر بیشتر رو چه مباحثی وقت بذارم و چطوری مطالعه کنم چه چیز هایی رو!
چون واقعا بین این همه کتاب و جزوه گیر کردم...

سلام
روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 12 ظهر تا 5 بعد از ظهر پاسخگوی هستیم. تماس بگیرید تا خانم شاکری خودشون راهنماییتون کنن
موفق باشید

احمد پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:05 ب.ظ

سلام . خسته نباشید
شما جزوات ارزیابی اثرات توسعه را هم دارید؟

سلام. متشکرم
جزوه کدامیک از اساتید رو می خواین؟

سمانه پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:32 ب.ظ

سلام
من دو جزوه از درس بیولوژی حیوانات شکاری دارم ولی نمیدونم مال کدوم اساتید هست. خواهشمندم اگه شما میدونید بگید هر کدام برای کدام استاد هست. تصویرشون رو آپلود کردم لطفا تصاویر رو باز کنید واگه میدونید راهنمایی کنید. با تشکر
http://8pic.ir/images/25934029325471297232.jpg
http://8pic.ir/images/65613711814393755412.jpg

سلام
جزوه اول به احتمال زیاد جزوه دکتر همامی صنعتی اصفهان هست و جزوه دوم جزوه دانشگاه تهران
موفق باشید

حسن دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:04 ب.ظ

سلام. ببخشید مگه دکتر کابلی بیولوژی حیوانات شکاری هم تدریس میکنند که شما تو لیست گذاشتید؟؟!!

سلام
بله تدریس می کنند
موفق باشید

نجمه سرگل یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:26 ب.ظ

سلام
یعنی الان اگه جزوه بخواهیم نمیفروشین؟؟؟
من ارشد ازاد قبول شدم رتبمم شد19 رفتم ثبت نام کردم اما اینهفته به خاطره دوری مسیر و .... رفتم انصراف دادم.
نمیشه بهم جزوه بدید؟؟
خیلی تعریفتون رو شنیدم...

سلام
با تشکر از لطف شما
بله خوشبختانه فعالیت ما از امروز مجددا آغاز شده
با ما تماس بگیرید
موفق باشید

الناز پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:36 ق.ظ

با سلام
تو این جزوه ها جزوه الودگی وشناخت محیط زیست هم هست؟؟اگه هست لطفا به ایمیلم اطلاع بدین ممنون میشم

سلام
خانم الناز متآسفانه شما ایمیلی در اختیار ما قرار ندادید کع به شما اطلاع رسانی کنیم
بله این جزوات رو داریم
موفق باشید

آزاده دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:27 ب.ظ

سلام. ممنون از وبلاگ خوبتون. نکاتی که گذاشتید خیلی خوب و کنکوریه ولی چرا دیگه نکات جدید نمی ذارید؟؟؟؟

فاطمه ملکی سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:48 ب.ظ

سلام وبلاگتون خوبه.اما چرا نکته های کنکوری بروز نمیشن؟چرا پس همونا موندن؟ من امسال کنکوری هستم برا تک رقمی میخونم. یه سری جزوه دارم رتیه 1سال91آقای شکری برام فرستاده اما واقعا خطاش نا خوانا هست.موندم چکارکنم؟؟؟؟؟ لطفا کمکم کنید

سلام
لطفا با ما تماس بگیرید
سعی می کنیم نکات رو به روز کنیم
موفق باشید

هادی یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:19 ق.ظ

سلام یه سوال داشتم توی این وبلاگ از بچه های محیط زیست ورودی ۸۷ و۸۸ ناپیوسته کسی نیست؟؟؟؟؟؟؟

سلام آقای گودرزی
نه نیست.

هادی پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:46 ق.ظ

سلام میخواستم بپرسم که کیفیت جزوات اعم از وضوح کپی و جمله بندی چطوره؟؟

سلام
کسانی که جزوات رو از ما تهیه کردن می دونن که من جزوه بد برای کسی ارسال نمی کنم
به نظر من بهترین جزوات موجود هستن
09365011721 تماس بگیرید

محمد یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:35 ق.ظ

سلام
وبلاگ خوبی دارید.جزوات ومنابع دکتری راهم دراختیاردارید.

سلام
متشکرم
بله جزوات دکترا هم موجود هست. برای اطلاعات بیشتر با شماره 09365011721 خانم شاکری صحبت کنید
موفق باشید

حسن سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:09 ب.ظ http://hasanakhondi.blogfa.com

با سلام و عرض ادب خدمت شما.مایه افتخار هست که با شما تبادل لینک داشته باشم.و وبلاگتون از همین حالا در لینک دوستان قرار دادم .موفق باشید منتظرتون هستم.

سلام
از حسن نظر و لطف شما نشکر می کنم
موفق باشید

محسن جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:33 ب.ظ http://www.mohitesabs.blogsky.com/

سلام و درود به شما بابت وبلاگ پر محتوا و بسیار مورد نیاز این روزهای افرادی فارغ التحصیل کارشناسی محیط زیست که قصد ادامه تحصیل دارند.

در هر صورت شما لطف کرده و درخواست و پیشنهاد تبادل لینک رو داده بودید که این مهم انجام شد . موفق پیروز باشید .
محسن

سلام
سپاس
موفق باشید

mah جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:55 ق.ظ

سلام
اینکه گفتید ارسال جزوه فقط تا شهریور منظورتون تا آخر شهریور هست یا تا اولش؟

سلام
تا آخر شهریور که حتی ممکنه تا اوایل مهر ماه هم ادامه داشته باشه اما بعد متاسفانه متوقف میشه. موفق باشید

روحانی سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:22 ب.ظ http://www.qomnature.blogfa.com

درود برشما. بله با تبادل لینک موافقم شما با افتخار لینک شدید

سلام و احترام
از لطف شما سپاسگزارم
برای ما هم باعث افتخار هست
سپاس

green دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:42 ب.ظ

سلام...
خیلی ممنون که جزوه های کارشناسی رو ایمیل کردید ولی من واسه کاردانی به کارشناسی محیط زیست رو میخوام و به شدت به پاسخنامه های سال 90 و 91 نیاز دارم...
چیزی به کنکورم نمونده اگه پاسخنامش باشه واقعا لطف بزرگی کردید..
بازم ممنون

سلام
خواهش می کنم
متأسفانه ما فقط در زمینه کنکور کارشناسی ارشد کار می کنیم و از کنکور کارشناسی اطلاعی ندارم و پاسخنامه رو ندارم که برای شما ارسال کنم
امیدوارم یکی از مراجعین به سایت بتونه به شما کمک کنه
موفق باشید

'goli سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:58 ب.ظ

ba salam va khaste nabashi o ghaboli ta'ato ebadateton mikhastam bebinam hazine moshavere va barname rizi chande ba sepas az vebe besyar khobeton

با سلام و احترام به شما دوست عزیز و تشکر از اظهار لطفتون
طاعات و عبادات شما هم مقبول درگاه حق تعالی انشااله
ما همواره بصورت رایگان به سوالات داوطلبان پاسخ می دهیم اما در صورتی که شما از ما پکیج کنکور 92 رو خریداری کنید برنامه ریزی و مشاوره به شما رایگان خواهد بود. موفق باشید

باران سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:48 ب.ظ http://www.hastiyonisti.blogfa.com

فرا رسیدن ماه مهمانی خدا، ماه بارش رحمت الهی،ماه بهار قرآن مبارک.

سپاس
بر شما هم مبارک

باران سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:35 ق.ظ http://www.hastiyonisti.blogfa.com

سلام.خسته نباشید.من وبلاگتون رو لینک کردم..تمایل داشتید با انسانم آرزوست لینکم کنید..ممنون.

سلام
خیلی ممنون
بله حتما، خوشحال میشم
موفق باشید

علیرضا دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:48 ب.ظ http://www.mohitzist.tk

با سلام
وبلاگ خوبی دارین

سلام
متشکرم
موفق باشید

حافظان محیط زیست خراسان شمالی یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:02 ب.ظ http://n-khorasan.ir

سلام
ممنون از حضورتون وب خوبی داریداگه وقت دارید پیگیر مسائل روز زیست محیطی باشید

سلام
متشکرم
موفق باشید

مریم وثوقی فر یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:12 ب.ظ http://mohitzistesabz.blogfa.com

سلام
با افتخار لینک شدید
موفق باشید

سلام
از لطف شما سپاسگزارم
برای ما هم باعث افتخاره
موفق باشید

H.F یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:03 ب.ظ http://mohitezist.blogfa.com

سلام..خسته نباشید...ببخشید شما میتونید در برنامه ریزی درسی کمکم کنید؟؟من از صفر شروع میکنم تا الان هیچ مطالعه نداشتم...

سلام
بله حتما، حدود سه سال هست که همچین کاری رو با موفقیت انجام میدیم
لطفا با شماره 09365011721 تماس بگیرید
موفق باشید

کاکتوس شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:59 ب.ظ http://cactaceae.blogfa.com

سلام.ممنون بهم سر زدید .وبتون بسیار مفید و ارزنده هست .خوشحالم با شما اشنا شدم .لینک شدید.
موفق و موید باشید

سلام
ممنون از لطف شما
منم برای شما آرزوی موفقیت دارم

احمدی شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:57 ق.ظ http://NGOEHYAGARANETABIAT.BLOGFA.COM

سلام دوست عزیز تبریک میگم وبلاگ جالبی دارید.
براتون آرزوی موفقیت و شاد کامی دارم.

سلام
خیلی ممنون که سر زدین
موفق باشید

عادله جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:49 ب.ظ http://amozesh-e-mohitezist.blogfa.com/

سلام
وبلاگ مفیدیه
شما را لینک کردم
موفق باشید

سلام
خیلی لطف کردین
موفق باشید

قلی زاده پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:03 ق.ظ http://geo71.bloga.com

وبلاگ مفید فراهم کرده اید، آرزوی موفقیت برای شما دارم. با تبادل لینک موافق و شما لینک شدید.

سلام
ممنون از لطف شما
متاسفانه لینک شما باز نمیشه، لینک جدید بذارید که بتونم شما رو لینک کنم

مژده چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:52 ب.ظ http://shekspier2.blogfa.com/

سلام
مرسی که به وبلاگم اومدین وبلاگ جالب و مفیدی دارین
حیف که نمی تونم ازش استفاده کنم
لینک شدین
موفق باشین

سلام. ممنون که سر زدین. موفق و موید باشید
سپاس، شما هم لینک شدین

انجمن علمی-دانشجویی دانشگاه محیط زیست چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:02 ب.ظ http://sauoe.blogfa.com

سلام،وب خوبی دارین،اگه دانلود کتابهای بیشتری از رشتمون روهم بذارین،جالبتر میشه، لینک هم شدین.
موفق و پیروز باشید.

سلام
ممنون بخاطر پیشنهادتون، شما هم لینک شدید
موفق باشید

مهندس محیط زیست چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:57 ب.ظ http://environment90.blogfa.com/

سلام از وب شما خیلی خوشم اومد. شما رو لینک کردیم

سلام
ممنون بخاطر لطف شما
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد